Top 7 cele mai ieftine cauciucuri de iarnă noi

Distribuie articolul unui prieten

Salariile mici și inflația mare nu pot rezulta decât într-o gaură în buget când vine vorba de achiziții majore obligatorii, precum cauciucurile de iarnă, iar mașina fiind ,,bijuteria” standard a oricărui șofer, vrei să o dotezi cu cele mai bune ,,încălțări”. Așadar, îți recomand să continui lectura pentru a afla care sunt cele mai convenabile opțiuni ale anului!

SIDENOTE: Vezi articolul nostru cu cele mai bune anvelope de iarnă 205 55 R16

Obține un raport ca să eviți afacerile proaste, ca să vinzi mai rapid, sau ca să afli dacă mașina ta este sigur de condus.

Află istoricul mașinii!

Într-un clasament crescător al prețurilor de pe piața actuală, cele mai ieftine cauciucuri de iarnă noi sunt:

Atenție!

Top-ul “Cele mai ieftine cauciucuri de iarnă noi” este gândit de la cea mai puțin bună anvelopă la cel mai bună și ieftină anvelopă de iarnă (raport preț/calitate).

Deci cele mai bune și ieftine sunt la finalul articolului, vă invităm însă să analizați toate anvelopele de iarnă expuse în acest top și să alegeți cea mai bună pentru mașina dumneavoastră.

Anvelopele de iarnă Tracmax S210: cele mai ieftine cauciucuri de iarnă noi

Anvelopele de iarnă Tracmax S210

anvelope iarna Tracmax Ice-plus S110 175:70R13 82T

de la 187 de lei

  • Clasa de frânare C pe carosabilul ud
  • Zgomot: 72db
  • Certificări ISO 9001

Certificate ISO 9001, DOT, ECE, SASOBGCC și INMETRO, cu o înaltă rată de calitate și cele mai mari standarde de siguranță, anvelopele Tracmax sunt, probabil, cea mai buna alegere pentru a mai avea și bani de sărbători anul acesta! Cu clasa C de frânare pe carosabilul ud, ele sunt special concepute pentru temperaturi sub 7 grade Celsius.

Cât despre rezistența la rulare este considerabil redusă, lucru care face cantitatea de carburant necesară deplasării mai mică. Mai mult, zgomotul produs de aceste anvelope în momentul rulării este aproape insesizabil, deoarece au un nivel de zgomot 3, cel de nivel exterior fiind de peste 72db.

Anvelopele de iarnă KUMHO: cele mai ieftine cauciucuri de iarnă noi

Anvelopele de iarnă  GT Radial WinterPro2

de la 234 de lei

  • Aderență sporită
  • Motricitate bună pe zăpadă
  • Economisire carburant

Anvelopele KUMHO, al doilea mare producător de anvelope din Coreea de Sud, au meritul de a fi fost alese ca echipare generală atât pentru compania BMW cât și pentru Volkswagen, Mercedes, Kia, Mitsubishi, Hyundai, Ford și chiar unele modele de Dacia Logan. Prezină o aderență sporită fără a afecta controlul la rulare, nivel de siguranță considerabil, conferă o bună motricitate pe zăpadă grație sculpturilor și striațiilor de înaltă calitate, iar cel mai important, contribuie la economisirea carburantului si la un randament kilometric sporit.

Anvelopele Sailun Ice Blazer Alpine: singurele cu omologare TUV – Germania la momentul actual.

Anvelopa iarna Sailun IceBlazer Alpine+

Anvelopa iarna Sailun IceBlazer Alpine+

de la 215 lei

  • Nivel ridicat de aderență
  • Aderență foarte bună
  • Nivel de siguranță ridicat

Sailun Co. se află în topul celor mai mari 20 de producători de anvelope mondiali. Printre avantajele acestor anvelope se numără nivelul ridicat de aderență pe carosabilul înghețat ori zăpadă. Cât despre profilul benzii de rulare, acesta prezintă multpiple striații și sculpturi adânci, nivelul de siguranță fiind unul sporit atât pentru șofer cât și pentru pasageri.

Dacă această descriere nu te-a convins asupra raportului calitate-preț de invidiat, vom lăsa recenziile să vorbească de la sine.

,,Anvelope “cinstite”, peste nivelul lor de preț, nu am sesizat diferențe sesizabile de zgomot la rulare între ele și cele de vara Continental.Montate pe un Logan 3”.

Nedelcu Gheorghe, 21.01.2022

,, Sunt mulțumit le-am comandat in decembrie 2021 si aveau dot la sfârșitul lunii aprilie 2021. Au venit destul de repede,4 zile cam asa, curieratul fără nimic de reproșat. Inca nu le-am testat, ptr. Că nici nu ai unde, soselele sunt ca si vara, uscate. Am sa le verific apoi ne mai auzim”.

Cristinel Prioteasa, 04.01.2022

Dar cum nu se poate să nu existe și recenzii mai slăbuțe, domnul

Iuli la data de 22.02.2020 este singurul care le-a acordat 3 steluțe, spunând că sunt:

,,acceptabile”

Iuli, 22.02.2020

Anvelopele Viking Wintech: cele mai ieftine cauciucuri de iarnă noi

Anvelopele Viking Wintech

Anvelopa iarna Viking Wintech

de la 257 de lei

  • Clasa C la frânare pe carosabil ud
  • Nivel zgomot 70 dB
  • Consum clasa F

Concepute pentru turism, cu indice de viteză T și dimensiune 175/65R15, viteză maximă de 190km/h și capacitate de încărcare de 500kg pe fiecare roată, anvelopele Viking Wintertech sunt destinate condițiilor meteorologice din perioada iernii.

Tehnologia lor funcționează în scopul asigurării confortului atât pe zăpadă cât și pe gheață, au clasa C de frânare pe carosabilul ud și nivel de zgomot 2 (70-71 db nivel de zgomot exterior). Cât despre cosnumul de combustibil? Prezintă clasa F de eficiență a consumului de combustibil, de unde rezultă că s-ar consuma cu 0,15litri de combustibil mai mult la 100km decât cu cele de clasa A, din păcate.

Anvelopele de iarnă ieftine Okon Winter 1

Anvelopele de iarnă Okon Winter 1

Anvelopa Iarna reconstruita 205:55 R16 OKON WINTER

De la 220 lei

  • Produse în România
  • Aderență remarcabilă
  • Rezistență la condițiile meteo

Produse în România și remarcate pe plan extern ca model de top printre anvelope, anvelopele Reconstruite cu dimensiunea 205/60R16 au lățimea de 205mm, raportul dintre lățime și înălțime de 60%, diametrul interior R16, sunt destinate, așadar, pentru Turisme în perioada de ger și viscol, cât mai greu practicabile.

Modul superior calitativ în care acestea au fost realizate se observă pregnant și din aderența remarcabilă în condiții de maximă siguranță și manevrabilitate, rezistență la cele mai periculoase condiții meteorologice de sezon, fiind compuse dintr-un amestec de cauciuc natural, cauciuc sintetic, negru de fum, dioxid de siliciu etc. Lamele și striațiile au fost optimizate corespunzător la nivelul fiecărui bloc, ceea ce le oferă aderența mult căutată.

Moldoveanu Maria, la data de 21.04.2021 le-a lăsat un rating de 5/5 steluțe spunând că

,,Sunt de o calitate extraordinară. Pentru prețul lor sunt excelente”

Moldoveanu Maria, 21.04.2022

Buchidău Vasile Tudor le-a oferit același număr de steluțe la 24.01.2021 fiind foarte incântat de calitatea lor a lăsat comentariul:

,,Le am de două ierni și sunt mulțumit de ele”.

Buchidău Vasile Tudor, 24.01.2021

Anvelopa Tigar Winter: cele mai ieftine și bune cauciucuri de iarnă noi

Anvelopa de iarna Tigar WINTER

Anvelopa de iarna Tigar WINTER

De la 297 de lei

  • Cea mai apreciată anvelopă de iarnă de buget
  • Indice de viteză T (până în 190km/h)
  • Cel mai bun raport calitate/preț

Modelul de anvelopă Tigar Winter 185/65R15 88T a fost votat cel mai apreciat produs în rândul anvelopelor de iarnă. Dimensiunile anvelopei sunt 185/65R15, destinate autovehiculelor de tip autoturism, au indice de viteză T pentru a putea rula cu 190 km/h in condiții de siguranță, o încărcare maximă de 560 kg pe roată, conform indicelui de sarcină 88, se încadrează în clasa de eficiență consum D, clasa de aderență pe suprafețe umede a anvelopei este C, iar indicele de zgomot al anvelopei este 2 (moderat) – deci ce îți poți dori mai mult?

Sunt concepute dintr-un cauciuc moale, iar lamele pe care le prezintă împiedică patinarea în momentul contactului atât cu zăpada, cât și cu gheața, poleiul sau chiar noroiul.

Cum nu se poate să fi trecut neobservate, aceste anvelope au primit un număr considerabil de recenzii.

Gabalin le-a catalogat ca fiind excelente :

,,Livrare prompta, exact ce am cerut, fara niciun fel de problema. Cauciucurile sunt facute in Serbia la fabrica Michelin. Extraordinar de durabile si fiabile. La pret foarte bun.”

Gabalin, 1 decembrie 2021

Cu un număr de 5 stele chiar pe 1 decembrie 2021,

iar Sim Marius este de aceeași părere pe 13.10.2022, tot cu 5 steluțe acordate a apreciat că sunt într-o

,,Stare excelentă”.

Sim Marius, 13.10.2022

Părerile fiind împărțite, pri 2019 s-au arătat și câțiva cu opinii contrare față de cei doi încântați. Astfel, pe 01.02.2019 Stancu Andrei le-a oferit 3 steluțe și a motivat că:

,, Am zis ca fac o afacere, dar… E adevarat ca sunt silentioase. Dar cand e vorba de frana de urgenta pe umed nu prea sunt ok. Iar acum nu am putut sa ies de pe o strada in Fundata. Doua persoane cu acelasi model de masina. Unu iese si unul ramane. Doar cauciucurile diferite….. Bani irositi.”

Stancu Andrei, 1.02.2019

Anvelopa Debica Frigo 2 M+S : cea mai bună: cele mai ieftine cauciucuri de iarnă noi

Anvelope Debica Frigo 2 M+S

Anvelopa iarna Debica Frigo 2 M+S

De la 240 de lei

  • Rezistență, echilibru, flexibilitate
  • Indice de viteză T
  • Indice de aderență C

Ultima din clasamentul nostru, dar și cea mai bună este anvelopa Debica Frigo. Dacă ar fi să le descriem în câteva cuvinte cheie, acestea ar fi: rezistență, echilibru, flexibilitate, iar cel mai important dintre toate, calitate! Indicele de viteză al anvelopei de Iarnă Debica este T.

Acest indice confirmă că anvelopa poate rula pe autoturisme și SUV-uri sportive o viteză maximă de 190 km/h în condiții de siguranță. Indicele de sarcină al anvelopei este 91. Acest indice semnifică faptul că anvelopa poate rula cu o capacitate de încarcare maximă de 615 kilograme pe fiecare roată în condiții de siguranță. Indicele de consum este C.

Acest indice reprezintă clasa de consum de carburant al autovehiculului. Indicele de aderență al anvelopei este C. Acest tip de anvelope va avea o distanță de frânare pe carosabil ud (strat de apă între 0.5 mm și 1.5 mm) cu 4 anvelope cu ABS rulând cu 80 km/h, mai mică decât clasele inferioare. Între o anvelopă din clasa de frânare C și alta din clasa F este o diferență de 11 metri, contribuind astfel, la o siguranță mai mare a șoferului și participanților din trafic.

Indicele de zgomot al acestei anvelope este 2 reprezentând nivelul Moderat cu o valoare de 71 decibeli, sub limita europeană.

Printre cei 154 de cumpărători încântați de calitatea acesui model de anvelope, care au lăsat recenzii de 5 stele se numără

,, Am folosit cam toate marcile premium si debica intra in top pe locul 2 dupa continental. Michellin sunt exceptionale vara dar nu si cele de iarna din cauza profilului nici nu trag bine nici nu arunca apa bine pe Debica te ajuta sa iesi din orice zapada am testat pe Logan si Octavia tractiune fata iar pe A4 quattro zapada era o gluma, datorita celor 3 linii d epe mijloc arunca apa foarte bine si ai aderenta mult mai buna decat cele cu profilul in V riscul acvaplanarii este aproape zer0. Singurul defect este ca se “mananca” foarte repede dupa o iarna 50-70k erau duse totusi pentru un utilizator normal tin minim 4 sezoane faar probleme. Sunt comfortabile si foarte silentioase peste marci “premium”.

Mar1ius, 02.09.2022

De asemenea și

,, Calitate, promptitudine și seriozitate. Ce pot sa zic mai mult?”.

Bulborea Gheorghe, 05.01.2022

Cât despre opiniile nu atât de roz ale cumpărătorilor, printre cei care au simțit să le ofere doar 3 stele îl avem pe Ionuț Sava care a remarcat că:

,,Nu am avut ocazia sa merg cu ele pe zăpadă, am dat 3 stele pt cum se comporta pe umed, sub așteptări. Intra imediat în patinaj și la demaraj și la frânare. Pe umed sunt sub cele de vară. Nu sunt zgomotoase. Dot 2019 Turcia.”

Ionuț Sava, 31.12.2019

Acum că am văzut și care sunt cele mai ,,friendly” opțiuni pentru economiile tale și care sunt părerile celor ce au beneficiat de serviciile acestor modele, rămâne doar de ales care dintre toate variantele  existente de anvelope este cea potrivită mașinii, iar acest lucru ne ridică o serie de întrebări când ajungi în plaja largă de opțiuni, modele, mărimi și nu știi după ce criterii să te ghidezi. Așadar…

Unde aflu care este mărimea corectă a anvelopelor mașinii mele?

Pentru a afla acest aspect îți recomandăm să te uiți în cartea mașinii, la poziția 13.

Ce este DOT?

DOT (,,Department of Transportation”),  reprezintă anul fabricației/ vârsta anvelopelor.

Cum ne dăm seama că sunt anvelope de iarnă și nu de vară sau all seasons?

Pentru acest detaliu ne vom ajuta de semnul ,,M+S” (,,Mud + Snow”= noroi și zăpadă) de pe anvelopă.

Când se schimbă anvelopele de iarnă?

Din momentul în care temperaturile scad sub +7grade Celsius, e timpul să vă orientați spre o vulcanizare – asta dacă nu doriți să aveți probleme atât cu mașina cât și cu poliția rutieră.

Pentru aceasta, Registrul Auto Român vine în ajutorul șoferilor cu următoarele precizări:

,, Informare oficială despre anvelopele de iarnă

Ați citit articolele despre amenzile pe care le riscă românii dacă nu au montate anvelopele de iarnă la 1 noiembrie și sunteți nedumeriți sau panicați? Nu aveți de ce! Registrul Auto Român vă explică tot ce trebuie să știi despre anvelopele care sunt obligatorii pe timpul iernii.

Chiar dacă vremea încă este însorită în cea mai mare parte a țării, au început să circule deja informații menite să panicheze posesorii de autovehicule, așadar precizăm CLAR că NU există o data limită pentru montarea acestor cauciucuri și că TOATE anvelopele, indiferent de denumirea lor comercială, care sunt marcate cu literele M și S (însemnând noroi și zăpadă – engl. mud and snow), sub forma: M+S, M.S. sau M&S, îndeplinesc cerințele de utilizare în condițiile specifice de iarnă prevăzute în legislația națională rutieră.

Acum, vă explicăm situația în detaliu.

Obligativitatea utilizării anvelopelor de iarnă pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei a fost introdusă în România prin Ordonanța Guvernului nr. 5/2011 pentru modificarea și completarea OUG nr.195/2002 privind circulația pe drumurile publice, republicată în 2006.

Este important de reținut că legea NU prevede o dată limită de la care autovehiculele trebuie dotate cu anvelope de iarnă sau o temperatură minimă care să declanșeze procesul. Așadar, anvelopele specifice sunt necesare dacă mașina circulă pe un drum public acoperit cu gheață, polei sau zăpadă, indiferent de anotimp, iar de la momentul elaborării legii aceste prevederi nu au suferit modificări.

Registrul Auto Român precizează că denumirea “all seasons” este una comercială, folosită de producătorii de anvelope, dar care nu are un corespondent în legislația națională a României. Indiferent care este denumirea comercială a unui pneu, dacă acesta este inscripționat cu literele M şi S (însemnând mud and snow), sub forma: M+S, M.S. sau M&S, el îndeplinește cerințele de utilizare în condiţiile specifice de iarnă prevăzute în legislaţia rutieră națională.

“Independent de ceea ce ne spune legislația, un conducător auto conștiincios ar trebui să știe că, sub temperatura de 10 grade Celsius, anvelopele pe care le-a utilizat în timpul verii nu mai prezintă același grad de siguranță rutieră”, explică ing Cristian Bucur, directorul tehnic al RAR.

Vă recomandăm ca, înainte de a monta anvelopele, să verificați anul fabricației (DOT) și adâncimea profilului. Dacă anvelopele au o vechime de peste 4-5 ani, solicitați părerea unui specialist, care să observe dacă există urme accentuate de uzură.

Sancțiunea pentru lipsa anvelopelor adecvate, în condițiile specificate în lege, este o amendă din clasa a IV-a de sancțiuni (între 9 și 20 de puncte-amendă), adică între 1.305 și 2.900 de lei, dar se poate reține și certificat de înmatriculare al vehiculului.

Prin urmare, dacă posesorii de autovehicule respectă legislatia în vigoare și folosesc pe drumurile publice acoperite cu zăpadă, gheață sau polei, indiferent de data calendaristică la care se face deplasarea, anvelope marcate cu literele M și S, nu riscă să fie sancționați contravențional.”- sursa.

Anvelope de iarnă ieftine sau all seasons?

Întotdeauna va fi de preferat să îți achiziționezi un set de anvelope de iara ieftine decât all seasons ieftine. De ce? Pentru că, deși cele all seasons te-ar putea scuti pe parcursul anului de niște bani, cele strict concepute pentru sezonul rece prezintă o mai mare siguranță și rezistență. Dacă e să ne gândim la cele all seasons, dorind să fie concepute atât pentru vreme călduroasă (când nu sunt necesare lamele sau striațiile deosebit de accentuate), cât și pentru condițiile meteo dintre cele mai atroce, nu își pot îndeplini nici una din caracteristicile specifice fiecărui sezon. Decât să facă două treburi concomitent dar să lase de dorit, mai bine să se axeze pe un lucru și bun.

Cum se verifică o anvelopă de iarnă dacă mai este bună sau este tocită?

Pentru a verifica gradul de uzură al unei anvelope de iarnă, îți recomandă achiziționarea unui dispozitiv (ex: de la michelin) cu care poti verifica striațiile de pe anvelopă ca în video-ul următor:

Ideea de bază este că, banda de rulare este singura care asigură aderența la șosea, iar adâncimea profilului prezintă starea actuală a anvelopei. Astfel, anvelopele de iarnă nu au voie să prezinte sub 4mm, iar cele de vară sub 3mm, în limitele legale impuse.

În final, acum că știm după ce elemente ne orientăm când vine perioada anuală de reînnoire a cauciucurilor (iar service-urile auto sunt pline și îți petreci după-amiaza la coadă), e timpul să reluăm care sunt cele mai bune opțiuni la momentul de față: pe primul loc vom situa modelul:

Tracmax Ice-plus S210

KUMHO WP51

IceBlazer Alpine+

Viking Wintech

205/60R16 Okon Winter 1

Tigar Winter

Debica Frigo 2 M+S

Până la urmă, dacă ai totuși buget si vrei ce e mai pentru mașina ta, atunci fă o investiție în mașina ta și ia cele mai bune anvelope de iarnă.

Citește mai multe despre anvelope

Anvelopele sunt poate cea mai importantă parte a unui autoturism. De aceea, este foarte important să alegi anvelopele potrivite pentru tine și pentru mașina ta. Noi vom scrie despre cele mai bune anvelope în funcție de sezon și brand.

Distribuie articolul unui prieten
Vlad.F
Vlad.F

Vlad este pasionat de tot ce înseamnă industria auto. Scrie despre taxe și impozite, despre instrumente pentru pasionații auto, dar și despre autoturisme în mod general.

Articles: 96